Ogłoszenia Zwierzęta
Aktualności:

Autor Wątek: Mam tylko samiczkę myszki  (Przeczytany 4998 razy)

Kamilek

• Raczkujący bywalec
  • **
Mam tylko samiczkę myszki
« dnia: Marzec 07, 2012, 08:13:37 pm »
Podobno samiec myszki jest samotnikiem, czy to oznacza że jeśli mam samiczkę to muszę dokupić do parki samca.

Pan Rajek

• to weteran
  • polecający usługi

Kejdoo

• Raczkujący bywalec
  • **
Odp: Mam tylko samiczkę myszki
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 05, 2012, 12:13:00 pm »
Nie znam się za bardzo na myszach, szczurach i innych gryzoniach, ale wydaje mi się, że samotność samca nie jest konieczna. Jest raczej uwarunkowana przyzwyczajeniami. Jeśli do myszki starszej, która zawsze była samotna dokupimy partnera/partnerkę może on jej nie zaakceptować.

Poza tym, jeśli do samiczki dokupisz samca, to nie będzie już on (samiec) samotny, nieprawdaż ? :)

Pozdrawiam,
Tomek

Admin

• Administrator
  • Aktywny Gadacz
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 06, 2012, 06:54:57 am »
Jeśli masz odpowiednie warunki i chcesz mieć młode muszki to możesz dokupić samczyka do parki ;)
Wszystkie Twoje marzenia mogą się stać prawdą, jeśli starczy Ci odwagi do ich zrealizowania.

madzixon123

• Podglądacz
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 30, 2012, 04:44:50 pm »
Hej. Powiem tak nie mam dużego doświatczenia z gryzoniami ale miałam myszoskoczki. Polecam dokupić samca do parki , ale tylko gdy samica nie mam wiecej niz rok. Poźniej może nie akceptować kolegi .

juleczka112

• Raczkujący bywalec
  • **
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 29, 2012, 08:50:14 pm »
ja bym ci nie radziła to nie jest konieczne

Milagros

• Raczkujący bywalec
  • **
  • Hodowla Myszy Rasowych Milagros
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 18, 2014, 01:54:43 pm »
Hej, jestem hodowcą Myszy Rasowych. Proszę bardzo odradzajcie trzymania myszy parami ! Samce są samotnikami ale mogą mieszkać razem jeżeli są z jednego miotu lub zostały połączone w bardzo wczesnym wieku. Samiczki należy trzymać grupowo - minimum dwie.