Ogłoszenia Zwierzęta
Aktualności:

Autor Wątek: Czy pies dla mnie będzie OK?  (Przeczytany 3838 razy)

zorror

• Raczkujący bywalec
  • **
Czy pies dla mnie będzie OK?
« dnia: Listopad 01, 2014, 07:48:17 am »
Mam niewielki problem. Chcę kupić sobie zwierzaka. Mam niewielkie mieszkanie , dlatego nie bardzo mogę pozwolić sobie na dużego psa. W takim mieszkaniu pies mógłby się męczyć. W sumie nie wiem także czy miałbym możliwość codziennie go wyprowadzać. Myślałem, żeby mieć jakieś mniejsze zwierzątko. Nie znam się tylko na tym i nie bardzo wiem jakie są oczekiwania zwierząt. Nie wiem nawet co jest potrzebne. Wiem, że nawet jeśli kupowałbym rybki potrzebowałbym całego wyposażenia. Nie miałem nigdy zwierzaka i nie za bardzo wiem jak się zabrać do tego. Jak idę do sklepu zoologicznego to chcą mi sprzedać różne zwierzaki, mówią, że są bezproblemowe. Za to nikt nie poinformował nie, które są najłatwiejsze w hodowli. Macie jakieś doświadczenia ze zwierzętami. Nie chcę, aby zwierzak sie stresował. Nie chciałbym też się denerwować, że nie wiem jak dbać o niego w odpowiedni sposób. Jakie zwierzęta są łatwe w utrzymaniu. Jest mi potrzebne zwierzątko, ażeby życie nie było takie nudne. Przeważnie ludzie w takim momencie decydują się na psiaka, zastanawiam się czy warto? Tak wiele jest zwierząt i nie mam pojęcia jakie wybrać. Pomóżcie proszę.

Pan Rajek

• to weteran
  • polecający usługi

KuchniaPupila.pl

• Raczkujący bywalec
  • **
Odp: Czy pies dla mnie będzie OK?
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 21, 2014, 10:34:26 am »
Witaj na forum. Z doświadczenia wiem,że żaden pies nie bezie "łatwy" w hodowli i każdemu musisz poświęcić sporo czasu i uwagi,zainteresowania jeśli chcesz go dobrze wychować. Akurat w przypadku kiedy chodzi o psa do bloku to proponuję mniejszą,przyjazną rasę jaką jest York.

Mimi

• Podglądacz
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 09, 2015, 03:31:12 pm »